Odds, Ends and Top Hats


Another fun filled day at the Cubicle Asylum bites the dust. Business is still down, but I've been keeping busy doing all the things I've not had time to do for a while, like updating my contact database and filing.


I despise filing.


I've begged repeatedly for an assistant to help with the task, preferably male.. hispanic.. Raul sounds nice.


Yeah that's not gonna happen.


Moving on...


There haven't been any more possum casualties so far. For this, the Amazon is truly thankful. I'm kinda happy too, seeing how she has made it perfectly clear that she will NOT be doing body removal again any time soon. That was just nastiness.


Memorial Day is coming up, that means a three day weekend for me (yay!) The Amazon will be gone to Animazement with some of her friends, a Japanese animation geek-fest with costumes and.. some other stuff. I'm not really sure. I'm probably better off not knowing.


The holiday weekend also means there will be a humongo crap load of tourists, hikers, bikers and rafters clogging the only two roads out of town all weekend. I remember one year, right after we moved here, there was a riot/brawl/free for all in downtown Frog Pond Holler on Memorial Day weekend. Backup law enforcement were called in from other states, squad car windows were kicked out and mayhem ensued as drunken hillbillies ran amok.


It was poetry man. The Duke boys ain't got nothin' on us.


If ya'll haven't been watching Craig Ferguson on The Late Late Show this week, you're missing a treat. It's magic week and there's a different magician every night. I like watching magic shows, but I miss the days when they all wore top hats and handle bar mustaches.


I bet Craig Ferguson would look hot in a top hat. Nothing else.. just the hat................ sorry.. got lost in my own thoughts for second.


Ah well, there's chicken with rice, green beans and biscuits calling my name. We'll talk again soon.


Later Taters.